Olje

Pick Up
18.01.2019 kl 10:26 3734

Jeg kan leve godt med at jeg i et krevende hasardiøst aksjemarked har rett 2 ganger i døgnet. Som nevnt burde alle Qec aksjonærer skaffe seg en slik klokke uten batterier.
La oss nå se om jeg får like mye rett her: Jeg har som kjent liten tro på at Binnion skal vinne frem med sin begjæring. Hvis frackingforbudet likevel blir erklært ulovlig under høringen fordi Couillard har gått for raskt frem uten å ha det formelle i orden, kan Legault fremme et nytt forbud og sørge for at alle formaliteter er på plass denne gangen.
Hvis Quebecs nye primeminister hadde vært uenig i Couillards forbud, ville han sagt fra. Selv kan jeg ikke huske å ha lest en eneste positiv uttalelse fra Legault om fracking siden han ble primeminister.

Så får vi bare vente og se. Takk for denne gang.
Redigert 18.01.2019 kl 12:08

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.