Farma

18.01.2019 kl 15:00 1748

Det som irriterer meg mest er at jeg må opprette en bruker for å blokkere disse jævla drømfettagentan for å filtrere ut alt rælet de klarer å hoste opp. Risch har kommet med et par ting som har vært verdt å sjekke opp i, men det viser seg hver eneste gang at han har forholdt seg til gamle fakta og blitt servert nytt, uten at han er interessert i å ta det til seg. Han endrer også hva hans agenda er etter hvert som diskusjonene blir mer opphetet. I begynnelsen var det for å advare folk mot den kortsiktige kursutviklingen, men caset hadde han tro på. Nå driver han å argumenterer mot caset på det mest evneveike viset jeg noen gang har sett.

Kudos til deg Focuss, Elvoquest and so on for at dere gidder å fore dette forumet med faktiske fakta. Det er ikke bestandig de er rett tolket, slik som med refusjonen, men det var der noen som tok tak i og fikk klarhet i, som er det som burde være dette forumets formål, bare synd det drukner i selvforherligelsen til slike som Risch.
Redigert 18.01.2019 kl 15:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.