IKT

18.01.2019 kl 16:38 3828

Jeg har gått noen runder vedrørende etikken i AXA og hvordan de holder på. Jeg har diskutert det med såkalte etiske fond og ett etisk fond som har den som topp-plassering i porteføljen. AXA var genial å trade når vi kunne se hvilke hus som kjøpte og solgte. Det var så enkelte som å legge seg bak MSI hver gang de kjøpte og den gikk opp før den falt tilbake til start igjen. Repeat. Bare hør med Skipssjefen på HO her. Han bor forøvrig i Bergen. Han er det få som tror på her på HO. At han fikk det til, men jeg kjenner han litt og vet at han gjorde pengene. Den som kan svare best på hvilken aksje som egner seg best for trading er: DEG T. Dette kan du like godt som de fleste. Og, du må kjenne mønsteret, eller tro du gjør det i alle fall
Trading dreier seg om å vente og å ha en solid strategi og å bli litt bedre for hver gang. Det tar mange år å bli god i det gamet.
Swing trading går greit i enkelte aksjer, day trading er for noen helt få. Jeg har holdt på med sistnevnte i årevis nå og i januar hadde jeg god gevinst som jeg sølte bort og er nå i minus... Da tar jeg pause og så får vi se om jeg tar opp day trading gamet igjen?.. Har brukt så vannvittig mange timer på det og sitter igjen med fint lite.

jeg har snakket med tidligere sjerneforvalter i Norges Bank og han har beroliget meg angående Strong. Det er et ventegame og det er ikke noe galt med selskapet. Heller tvert i mot. med det ønsker jeg god helg, sitter her og venter på en protokoll som skal til Brreg.
Redigert 18.01.2019 kl 20:23

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.