Industri

Frodon
05.04.2021 kl 11:03 2393

😅😅 Det var det morsomste jeg har hørt så langt i 2021 😜 Du mener eks NEL, NAS, Tesla osv er riktig priset? Har ikke det meste av både verdi og vekst aksjer vært feil priset siste 6 mnd? Hvis ikke, hvordan kan du si at Phly er riktig priset, når den er vanvittig lavt priset vs de andre?

Du mener at Phly ikke går med overskudd vanligvis? De har utbetalt utbytte pr aksje på kr 59,26 siden 2014. De har hatt noen dårlige år i det siste, men nå har de fått store lange kontrakter med det amerikanske forsvaret. Jeg har ikke antydet margin på 6%. Hvis du leser innlegget mitt en gang til, ser du eks på utregning av 6% og 10% margin. På slike serie ordre Phly har nå, pleier marginene å være noe lavere på første skipet, ca 5-6% også stiger marginene for hvert skip når de blir mer effektive på byggingen av gjeldene skip. Da kan vi se marginer på både 8% og 12%. Utbytte etter skip 3 vil si at da kan du sannsynligvis få et større utbytte pr aksje enn kursen står i pr dags dato
Redigert 05.04.2021 kl 11:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.