Industri

bravi
05.04.2021 kl 16:10 1908

Hvis alt er kjent (kontrakter, cash, gjeld osv.) er det vel det som kalles effisient, da skal kursen være ganske riktig har jeg lest. I dette caset er det en vesentlig ukjent størrelse, det er marginer. Markedet tror ikke på 8%, da hadde kursen vært høyere. Såvidt jeg vet har ikke Philly bygget mye passasjerskip med stor innredning og infrastruktur for stort mannskap og passasjerer/ kadetter. Videre har de ikke bygget skip for Us navy tidligere. Som dere vet er det vanlig for skipsverft og spesialisere seg på en eller to typer skip. Visste ikke at utbytte først etter skip 3 var en Marad betingelse. Kan det være fordi at MARAD er bekymret for gjennomføringsevnen til verftet og at de syntes prisen var presset ned til beinet i hard konkuranse med andre verft.

Jeg kjøpte noen aksjer her helt på slutten av desember 20 og har allerede sittet gjennom 2-3 kurstopper, en kurs på 234 skulle jeg gjerne sett men først må vi se at verftet er i stand til å oppnå betydelige marginer på kontraktene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.