Industri

Frodon
05.04.2021 kl 17:23 1709

Markedet tar feil angående aksjekurser hele tiden. Jeg trodde alle som eide aksjer skjønte det? Kjøper du en aksje fordi du tror den er verdt det du kjøper den for? Merkelig at jeg må bruke så mange innlegg på noe så enkelt som dette. Noen av oss bruker mye tid på å finne underprisede børs selskaper. Du skriver at du eier aksjer i Phly. Hvorfor eier du aksjer i et selskap du mener ikke vil tjene penger, som absolutt alt er helt forferdelig i? ;)

Her er forrige gang jeg kom bort i et selskap priset ved cash beholdningen, som heller ikke hadde gjeld og som hadde en fremtidspotensiale.
Aksjen sto i kr 6,20 når jeg la ut analysen. Dagens kurs kr 25,50. Phly minner mye om dette selskapet på fundamentene, bortsett fra at det er en annen bransje og de driver med helt andre ting

https://finansavisen.no/forum/thread/18880/view

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.