Farma

m73102
20.01.2019 kl 21:15 3162

Risch - jeg hadde ikke basert på din historikk og tidligere innlegg trodd eller forventet at du skulle skjønne dette, samt klare å svare på spørsmålene vi stiller til deg. For oss andre vil aksjekursen gi en viss pekepinn på hvilke forventninger markedet har til et Q resultat/fremtiden. Om kursen nå hadde stått i kr 200 eller kr 47 før Q4 ville helt klart sagt noe om forventningene.

Igjen - alt du lirer av deg er enten feil eller kun svada. Denne gangen er alt jeg leser svada/blablabla- du har ennå ikke svart konkret på hva som vil være et svakt resultat (tall) gitt forventningene til markedet. Det du kommer med gir meg absolutt ingenting - og når du i tillegg hele tiden kommer med påstander som ikke holder vann og ikke er villig til å lytte, mister du all respekt hos meg. Jeg er i alle fall ikke i minste tvil om at jeg har mye større tiltro til Schneiders guiding enn dine ubegrunnede påstander. Du som er så opptatt av historikk - og mener PHO ikke vill få en høyere markedsandel i nye markeder enn de har i dag - jeg mener derilot at vi kommer til å oppnå en akselerende vekst - men gitt ditt standpunkt, vil det bety at du mener PHO vil klare minst samme markedsandel i Surveillance (MSA) som i TURBT (MSA), dvs ca 5 %. Vil ikke bare det tilsi en 4 dobling i omsetningen i USA sml med dagens?

Forresten - du trenger ikke svare på spørsmålene ovenfor, jeg har også valgt å blokkere deg...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.