Farma

Rule
11.04.2021 kl 21:03 7280

klaesp skrev Enig..
Selskabet har meldt at man ville komme med covid-19 resultater rundt omkring slut Q1. Når man så laver en opdateret præsentation i start Q2, så kan man jo ikke gøre andet end skrive Q2 (alt andet vil ligge i historien). Man kunne have håbet de skrev April, men det er igen nok for at gå lidt med livrem og seler. Regner vi i måneder så er "rundt om" slut Q1 muligt at snakke om frem til medio Maj. Regner vi i uger så er vi forbi slut Q1 + 1 uge.

Jeg tænker at alle os der er lidt friske har en god chance for at komme med på vognen til en meget fordelagtig pris, hvis covid resultater er positive. Jeg vil ikke liste alle indikationerne på hvorfor - de er drøftet så rigeligt.

Jeg tænker at det her er BGBIO / TM der giver en chance til de trofaste aktionærer om at nu skal man se at få købt ind.
Utroligt mange gider slet ikke klikke på BGBIO på diverse fora og endnu flere kender dem ikke - endnu, så der er tid inden det tungere folk rykker ind.

Jeg tror også vi får fin opgang at se de kommende dage. Vi er langt fra kursmål og det her kan vel være startskud til en repricing.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.