Farma

focuss
12.04.2021 kl 08:21 5429

YLH
Jeg ser du fortsetter å kalle meg løgner fordi du mener at det ikke er riktig at Godfrey gikk bort fra dette med 80% på første møte etter presentasjonen. Du får nesten bevise at jeg lyver da. Det jeg kan garantere er at jeg ikke lyver.

Det du skriver her er jo bare tull:
"På s.18 I apriloppdateringen skriver selskapet som et underpunkt: "Survival benefit, early hospital discharge & antiviral effect". Side 18 i pdf’en er organisert slik at det er 4 hovedpunkter som skisserer problemet. 3 av disse hovedpunktene har underpunkter. Underpunktene skisserer hva bemcentinib gjør."

Det som gjøres her er bare å liste opp hva som er "End Points forstudiet" Mulig du ikke vet hva det betyr.

YLH
Generelt må jeg si at det du serverer er den mest grisete og spekulative haussing jeg noen gang har sett.
Redigert 12.04.2021 kl 08:32

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.