Gull og gruve

bobleplast
14.04.2021 kl 20:50 1304

Tror du misforstår hva jeg mente. Jeg har absolutt tro på at denne kommer til å ga mange ganger herfra. Jeg mente bare at nedgangen siste perioden var drevet av noens forventninger om herfra til himmelen på 2 uker :). Helt enig i alt du skriver. Selv liker jeg bare å operere med en lav pris per oz gull på det stadiet vi er akkurat nå, men når det skal skje noe i form av permitting/oppstart av produksjon og sånn er jeg klar over at prisen per oz er mye mye høyere enn det jeg skrev. Med fornuftig priset mente jeg egentlig "billig ut i fra hva vi har påvist med en enorm oppside". Har fylt på denne uken og gjør det fremover også. Trenger bare 1 rått resultat for å løfte dette skikkelig nå, og rsi er vel snart så lavt vi kan komme
Oog nyhetsstrømmen kommer, skulle vært her allerede men den kommer utover snart har jeg tro på.
Redigert 14.04.2021 kl 20:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.