Shipping

Bullebajas
23.01.2019 kl 19:49 3974

Helt enig i det du skriver, synes det er spennende med ett selskap som har gått gjennom så store endringer og kuttet enormt med kostnader. Feeder service i Europa er nok ikke noe å bekymre seg for, ikke akkurat i Europa veksten kommer vil jeg tro. Container business? Du mener terminaler?

Enig mtp sammenslåing av A og B aksjer, det vil hjelpe, så håper hovedeier tar til fornuften. Uenig med tanke på kommunikasjonen, ser av materiell fra SNI opp mot ODF at SNI ikke er i nærheten av å gi noe særlig informasjon. Jeg sliter med regnestykkene mine hos SNI, mens det ikke er noe problem med ODF. Kostnader hos SNI er for eksempel klin umulig å få oversikten over.

Så er jo spørsmålet om man på bunnen i shipping markedet skal ta SNI eller ODF mon tro. Kanskje mer SNI dersom man er negativ til aksjemarkedet og at det vil overskygge bedringen i kjemikalietankmarkedet? Det generelle markedet til side, så heller jeg mot ODF. Vil jeg ha fisk og LNG kjøper jeg noen andre

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.