Farma

gunlove
23.01.2019 kl 22:16 1133

Enig, de kjøper i 'penny' eller øre selskap. For en del investorer er det helt uhørt og måtte betale over et par kroner for en aksje. Jo 'billigere' kursen er jo flere aksjer får vi kjøpt ser faktisk ut til å være holdningen til en del 'investorer'. De vil aldri forstå at kr 44,- for Pho er billig. Det er for 'dyrt' og kjøpe aksjer til den prisen. Joda, du får kjøpt flere aksjer i ELE, men det er et selskap som ingen oppegående investorer rører, det er i såfall inn og ut samme dag (jeg har selv gjort det et par ganger i ele når nyheter tilsa at det var muligheter). Derfor kjøper ikke taxi her, og heldigvis vil jeg si, ønsker ikke slike investorer i Pho da jeg synes slike investorer er ..........¤%¤#"%. la det ligge.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.