Handel

undrende
18.04.2021 kl 01:13 2398

Nå har jeg riktignok jobbet og betalt skatt i over 40 år. I tillegg har jeg hatt skatt, & skattefradrag på aksjegevinst/tap opp gjennom årene.
Som andre her nevner, det er utrolig hva man får tilbake gjennom barn, og for øvrig alle typer samfunnsmessige kostnader.
For meg personlig, riktignok etter ett arbeidsliv på harde underlag, som har medført utslitte hofter, så fikk jeg tidlig i vinter hofteoperasjon høyre side. Har nå vært i opptreningsfase, og skal jobbe igjen om en uke. Samtidig har jeg fått godkjent, og står på venteliste operasjon venstre hoft på sensommer/høst.
Aner ikke hva dette koster samfunnet i norge, men et kjapt søk på priser i USA på hofteoperasjon viser ca 40 000$ pr side i snitt. Vil tro jeg får tilbakebetalt av tidligere skatt sånn ca 80 000$ i 2021, pluss sykepenger for et vist antall måneder. Litt vondt for å klage på skattenivået akkurat nå.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.