Olje og energi

mofi1
18.04.2021 kl 09:09 3360

MR. Pick up, har visst flere ganger etterlyst et svar fra meg. Jeg har for det første ikke anledning eller interesse av å svare denne karakteren når det måtte passe ham. For det andre er spørsmålet han stiller ikke relevant i forhold til det hva dette dreide seg om. MR. Pick up dro gang på gang fram et strategi dokument fra Canada med generelle betraktninger og hevdet gang på gang at det viste at alt var over, som om ikke Binnion, Zeg power og Sp1 ikke visste om dette. I vanlig stil drar han derfor frem det mange år gamle fracking forbudet, som om ikke det også er kjent.

Karakteren, Pick up, er høyst tvilsom og farer i mine øyne med falske kort. Det er mulig han shorter, han har i hvert fall interesse av å bruke all sin tid til å sverte aksjen. Et eksempel er at når avtalen med Zeg power ble kjent var også det utelukkende negativt, noe det ikke ville vært hvis han kun var nøytralt nysgjerrig, som han hevder han er.

For øvrig kommer ikke søndagen til å brukes på Qec-trådene.

Redigert 18.04.2021 kl 09:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.