Olje og energi

Sector
18.04.2021 kl 10:21 3216

PU - vi vet alle om forbudet, men vet QEC / Binion jobber med en pilot, og vi håper på at politikerne (som politikere ofte gjør), endrer syn her også mtp ny teknologi mm. Om han lykkes med dette gjenstår å se. Forøvrig består jo QEC av mer en å jobbe kun med pilot, de har en viss produksjon, eier litt område som det Jobbes med i Jordan osv.

Men, du unngår igjen og igjen å svare på spørsmålet mitt, du vrir deg unna

En siste gang, vennligst svar konkret og kort på dette:
Hvorfor skriver du så mye, og 100% negativt om QEC? Hva er gleden din samt motivet å holde på slik på alle tråder i årevis, igjen kun negative innlegg?
Av alle dine 1000 vis av innlegg skriver du kun om QEC, har du ingen (andre) akser, Qec eier du selvfølgelig ikke, og ja jeg skjønner og respekterer at du følger den tett mtp det enorme potensialet dersom pilot går igjennom. Hvorfor ikke bare følge den, sitte stille «i båten» som mange av oss gjør uten å måtte skrive 100 vis av negative innlegg på alt av tråder, innlegg som dukker opp, IGJEN av negativ art.

Skjønner det/deg rett og slett ikke, du har tidligere også sagt du ikke er short, hadde du vært short hadde jeg fortstått ditt (negative) engasjement og ditt motiv 100%.

Ps et konkret eks nå nylig. Spare bank 1 kom nylig med en analyse som omhandler litt hva QEC holder på med der kursmålet var kr 2,-, selvfølgelig mye høyere dersom pilot går igjennom. Eneste jeg så du skrev da var at de tidligere hadde kursmål kr 5,-. Riktig der for mange år siden, men nå etter en pandemi der QEC også har blitt hardt rammet starter de med en anbefaling der de ser fin oppside, og analysen inkluderer som nevnt ikke go for pilot, dette er der pt ingen som vet og kan forskuttere inn i en analyse / kursmål.

Men, klarte du å få noe positivt ut av den analysen? Klarte du å skrive noe positivt? NEI er svaret her som med alle dine andre 1000 vis av innlegg, så da er igjen spørsmålet hvorfor du gidder skrive så negativt/sverte QEC uansett hva som kommer av info og analyser av selskapet.
Redigert 18.04.2021 kl 10:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.