Farma

Bogstavdansker
22.04.2021 kl 07:58 2181

Godmorgen rufus.

Jeg har ikke tænkt mig at undskylde på nogen måde for at dele mine analyser. Jeg går altid efter bolden og aldrig efter manden. Folk må danne sig deres egne meninger og træffe deres egne analyser. Hvis man køber og sælger på grund af, hvad lille Bogstavdansker skriver på et forum, så skal man holde sig langt fra aktiehandel. Jeg håber, at den sætning er sagt i spøg, for ellers må du længere ud på landet min ven. Jeg tager intet ansvar for andre investorers disponeringer.

MEN, det sagt: Jeg bommede totalt på min forudsigelse i denne omgang. Faktisk tog jeg fejl på alle de parametre, man kan tage fejl på. Jeg lægger mig fladt ned. Sikke et fantastisk flot regnskab fra AZT, der endnu engang viser, at de kan levere på deres ambitioner.

Jeg skal lige ud og gå min morgentur og drikke lidt kaffe i den danske sol, men jeg kommer med en udvidet analyse af regnskabet senere, engang efter præsentationen.

Tillykke til alle tålmodige aktionærer, der (modsat mig) kan se igennem støjen og bevare troen.

Heldigvis sidder jeg på en massiv dynge af AZT-aktier, så det kan jeg da i det mindste glæde mig over nu, hvor min investor-intuition har vist sig ganske ubrugelig :)
Redigert 22.04.2021 kl 08:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.