Grønne aksjer

dubium
23.04.2021 kl 16:29 1537

Det är svenska "raket-maffian" som har hittat till Oslo börs och Hynion. Det finns ett stort antal småsparare i Sverige som dagligen väljer någon "öresaktie" på svenska börsen som de kör flera hundra procent, sedan rasar det lika fort igen när de hoppar till nästa. Detta är i praktiken kriminalitet (kursmanipulation) men Sverige är ju laglöst land. Jag har inte sett det hända i andra länder så mycket men i Sverige är det nästan varje dag.

Det är säkert inget fel på Hynion och jag tror att vätgas är framtiden, men jag ser inte varför värderingen ska upp så hemskt mycket, som du säger hur mycket kan man tjäna på att driva ett par mackar? Det känns väldigt långt fram i tiden att vätgasmackar börjar tjäna stora pengar. Just nu äger Hynion två mackar, och har noll tankande kunder. Ska det värderas upp med ytterligare hundratals miljoner?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.