IKT

Fuselmannen
26.01.2019 kl 00:23 5038

underwood
16-01-2019 16:39

Jep men du er nok ikke den eneste der ikke ved hvad THIN er for en størrelse. THIN er en HW singel Chip producent og SW Cloud Marketing Portal og er en af de eneste Producenter som kan leverer SingelChip NFC på Rolle som kan indgå direkte i en produktion, Deres produktionanlæg i San Jose (sillicon vally) som nu har været forsinket i mange omgange kan når det står færdig producerer 5 mia tags og kan uden problemer skaleres op til 7.5mia tags/år, tags koster ca 20c stykket og udover opererer de med SaaS løsning til marketing.

At jeg nævner QR koder er fordi mange uvidende herinde tror at man blot kan benytte en QR kode isteddet. Hvis man skal kunne se den simple forskel, kunne det være en Billet som har QR koder, den kan du kopierer 1000 gange hvis du ville og det ville stadig være den samme billet, Hvis du brugt NFC Chip isteddet var Billetten Unik, kunne ikke kopieres.

Det som er så vigtig i marketing er at Producenten kan følge sine varer, Flere og flere vare bliver solgt gennem Amazon og amazon fortæller ikke producenten hvem kunden er, hvor den er solgt til, hvornår osv. Producenten leverer bare varene. Ved at sætte en Unik tag på alle leverede varer så kan producenten via kampagner får kunden til at scanne sine vare og derved informere producenten hvor den enkelt er leveret, ikke en tilfældig vare ud af 100.000 men den nøjagtige vare. Det kunne være du havde bestilt Medicin, så kan tagen fortælle dig nøjagtig information på indholdet da det er Unik, hvis det var en QR kode der var på kunne det være en kopi fra Kina.

THIN har en fremtid uden tvivl - der er skudt mange Mia nKR i selskabet under Davor tidligere CEO som var den bløde mellemvare, Nu kommer Kevin Barber til og han er en interessant fætter fra Synaptic til at får skaleret forretning THIN op. De store Investere er ikke nevørse, men mon ikke de er med til at presse kursen, til den ventede RE.

Jeg er med igen har genkøbt det samme antal som det jeg solgte i efteråret nu blot til den halve pris og med en lav NKr holder jeg dem og ser hvad der sker, hvis der kommer snavs i maskinrummet bliver de solgt. Den kan såment godt blive trykket ned omkring 0.50, men med en mildere PM omkring RE og strategiske partner er den over 1 igen og med de rigtige ordre og PM er vi sikkert i kurs 5 i løbet af 2020, hvis ikke der kommer et kup forsøg og afnotering. Konkurs er helt sikkert udlukket, THIN har mange rige venner

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.