IKT

gunlove
26.01.2019 kl 00:34 4962

Jeg har fått flere tips om å kjøpe aksjer i Thin, har aldri gjort det. Har aldri forstått hvorfor kjøpe aksjer et selskap som ikke har vist mye av resultat. Nå er jo kursen verre en noengang. Finnes det håp for dette selskapet? Øre selskap bør man uansett være veldig forsiktig med å eie aksjer i, det går oftere til helvete enn at det går bra. Husk, det er lett å tro at siden man får mange aksjer for mindre penger så er det lurt å satse. Det er en av det mest trygge måter å kaste bort egne penger på. Det må helt andre grunner til at aksjene koster under 1 kr for at jeg skal kjøpe aksjer, det må være noe som venter der fremme, noe som markedet ikke har sett. På tross av anbefalinger når kursen lå på 3-5 kr har jeg ikke sett noe, jeg ser ikke noe nå heller. Hva er det med Thin, hva er det som skal gjøre at kursen skal løfte seg, som overbeviser større investorer om å ta plass? Skulle ønske jeg så noe, men det gjør jeg ikke. De har ikke tjent penger og ser heller ikke ut som et selskap med overskudd i fremtiden heller. Vit at jeg med årene er blitt faen så kynisk i forhold til hva jeg investerer i, jeg kan ta risiko hvis der er et potensiale som markedet ikke har oppdaget. Slike selskap er ikke lett å finne, jeg har funnet et jeg aldri trodde jeg ville investere i igjen. Men slik er det. Jeg fant et i Nel også, der har jeg solgt meg ut, nå er det et annet selskap som gjelder. Det er enkelt å finne ut hvilket. Kursutvikling til Thin er dessverre ikke overraskende, de siste årene har vært en katastrofe.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.