Grønne aksjer

Ottawyo
28.04.2021 kl 18:22 5568

Enig, vært inn å ut av aksjen siden første kjøp på 10kr, kjøpte meg inn igjen på 26.10 etter jeg solgte på 29-28 tallet. Ikke noe spesielt nervøs av den fallende trenden, folk er utålmodige å ser andre aksjer som går mye opp å selger da magnora som ikke hatt nyheter på ett par måneder. Nettavisen sin artikkel om at denne aksjen kommer til å eksplodere å e24 sin artikkel om at magnora er en aksje som har stigende trend osv, gjør fort at kortsiktige aksjonerer kjøper å håper at aksjen skal gå mye opp på kort tid. I det siste har den bare gått ned og da selger disse aksjonerende seg fort ut. De som plukker opp disse aksjene er jeg overbevist om at kommer til sitte med solid gevinst når året nermer seg slutt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.