Farma

rischioso
27.01.2019 kl 21:56 2909

RE - Men du erkjenner at det du sikter til med denne tråden som du velger å trekke frem et par dager i uka med ny urelevant info ikke er relevant lengre?

* NEI, hvorfor skulle jeg erkjenne det når NAT finansieringen ennå ikke er kommet på plass så er også risken til stede for at PHO sin største aksjonær plutselig og igjen vil dumpe for å frigjøre midler til forhøyet EK til bruk i den pågående forhandlingsprosessen om finansiering av NAT.

Så har jeg notert meg at noen har friskmeldt denne teorien gjennom at Hansson selv har sagt at de ikke trenger å hente penger pga økte rater - MEN hvor mye kan vi egentlig stole på av det Hansson kommer med?

27.01 2019

To nye skip dumpet på strand

Herbjørn Hansson lovet bedring etter beaching-kritikk. Nå er to nye skip dumpet i Bangladesh. – Vi er sjokkerte, sier Håvard Gulbrandsen i KLP, som nå svartelister Nordic American Tankers.

https://www.dn.no/shipping/to-nye-skip-dumpet-pa-strand/2-1-528720

---------------------------

Det kalles for verdens farligste yrke. Nå lukkes dørene for rederier som er involvert.

Flere selskaper er utelukket fra Norges største pensjonsselskap fordi de driver med opphugging av skip i risikoområder.

https://sysla.no/maritim/det-kalles-verdens-farligste-yrke-na-lukkes-dorene-rederier-som-er-involvert/

---------------------------

* Når Hansson gjør noe så desperat med tilhørende risk for både utestengelse og investorflukt for å spare noen kroner så forteller det meg at det ikke står like bra til med finansene som han gir uttrykk for....
Redigert 27.01.2019 kl 22:54

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.