Farma

Garderobemannen
28.01.2019 kl 17:50 11857

heilo888,

Jeg er helt enig med deg i det du skriver at fimaVACC er særlig aktuelt for terapeutiske kreftvaksiner. Dyretestene var jo også såvidt jeg forstår knyttet til terapeutiske kreftvaksiner. Det er åpenbart her det største kortsikte potensialet ligger gjennom direkte behandling av lokale tumorer etc. På sikt er det jo imidlertid også unektelig et stort marked for preventiv vaksinasjon av friske personer, hvor markedsstørrelsen i prinsippet er hele menneskeheten...

Det jeg har skrevet her, er en del av et større arbeid jeg har under utarbeidelse, så det er nok flere ting om kan forbedres. Opprinnelig var mine skriverier ment for et annet publikum, og som grunnlag for en muntlig presentasjon.

Og et annet lite hjertesukk - jeg får ikke lenger editert mitt 2. innlegg på tråden, og her er det noen faktiske opplysninger som ikke er riktig knyttet til antall aksjer som ikke ble tegnet (skal være 1,58 og ikke 1,4 millioner aksjer).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.