Farma

Durable
28.01.2019 kl 20:39 11251

«Jeg tror at mye av årsaken til at mange er frustrert over de siste måneders hendelse og at l3delsen ikke har fulgt opp med oppdatering på fimaVACC er nettopp at man ikke kjenner til de mekanismene som kan resultere i en flere måneders forsinkelse på en svært etterlengtet børsmelding.»

Londonmannen,

jeg kan bare snakke for meg selv, men som jeg har sagt en rekke ganger tidligere så handler ikke frustrasjonen og irritasjonen min om mangel på tålmodighet eller at TTT (ting tar tid). Det handler heller ikke om at jeg ikke forstår de mekanismene som blir diskutert ovenfor.

Det handler derimot ENE OG ALENE om at jeg er møkklei av Per Waldays mislykkede guiding, gjennom flere år.

Altså, hvor vanskelig kan det være å ikke «rive» en list han selv(!) legger?
Gang på gang.
Det er jo Walday og selskapet selv som legger premissene for hva som forventes, og da bør det vitterlig være regelen, og ikke unntaket, at man innfrir.

Og denne frustrasjonen mener jeg oppriktig at det er fullstendig legitimt å ha, selv om jeg har vært aksjonær gjennom mange år og eier et solid femsifret antall aksjer, OG har stor tro på PCIB og selskapets teknologi.

Mekanismene som nevnes ovenfor, kan dessuten medføre at resultatene drøyer enda et halvt års tid. PCIB kan ha innsigelser på analysene, det kan dukke opp nye patent-issues og uenighet vedrørende publikasjon.

Det er ikke sikkert vi får høre noe nytt, hverken på Q4-18 eller Q1-19, og det er forsåvidt helt greit.
Bortsett fra én ting; Per Waldays guiding.
Redigert 28.01.2019 kl 20:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.