Offshore

Egard
06.05.2021 kl 10:28 3472

Ikke mangen her fokuserer på hvordan dette selskapet er satt opp, de leier riggen ut til Seadrill slik jeg har forstått det der seadrill tar inntektene og betaler for riggen.
Har du noengang leiet en bil og levert den tilbake med store skader uten at du må være ansvarlig for det? tror det kommer ett oppgjør her der Seadrill og forsikrings selskap må betale store summer noe annet ville være veldig merkelig. Desverre er ryktet til riggen blitt dårlig men kan rettes opp igjen om de finner noen til å drifte riggen som har økonomi til å klare det. Ser en på de største eierene i denne tror jeg neppe de lar Fredriksen styre alene og la Seadrill stikke fra regningen. Vi får se men jeg har ikke tro på at det varer lenge før noen kjøper selskapet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.