Grønne aksjer

KAWAS
12.05.2021 kl 20:15 4029

Ja, det hele blir litt sidrumpa og det er behov for ledere med andre kvaliteter. Det betyr noe hvem som leder, og hvordan. Forestill dere om Elon Musk var REC-sjef... verden skal vite hvem vi er, og at vi er de beste.... det er noen av denne offensiviteten jeg savner. Jeg tenker med Musk hadde en amerikansk solarverdikjede eksistert allerede en god stund. Man kan ikke bare ha begrensinger i fokus, men se mulighetene.... jeg mener det er behov for generasjonsskifte. I prinsippet er det ingen forskjell mellom salg av hot dogs og poly. Skal man lykkes er det behov for forhandlingsevner, ydmykhet, se muligheter etc... dette ser jeg for lite av.... uttalelser som at ...ehhh let's say... there are several showing some interest.... klart, dette holder ikke i kommunikasjonen med dine eiere og omverdenen ellers. Og, dette gir seg klart utslag i aksjekursen.. og derfor er det viktig for oss. Jeg stter min lit til at styreleder tar grep.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.