Valuta og krypto

JanH
17.05.2021 kl 21:18 1944

ETH er fremtiden. Den kan gå enormt mange ganger. Og et forsiktig anslag er at ETH vil gå opp 4 gangeren fra i dag og ut året.
Jeg går inn med noen hundre tusen nå. Og selger alt fra Oslo Børs. Jeg skjønner faktisk ikke at folk fortsatt vil holde seg til Oslo Børs - det er INGEN aksjer der som kan gå hundrevis av ganger! Det er mange som mener at krypto er riski! Til dere vil jeg si: Det er hundrevis av millioner mennekser rundt om i verden som følger med på ETH - og som er klare på kjøp-knappen! Det er en enorm likvititet her. Dersom verdien går ned, så vil det komme enorme beløp inn som er klare til å kjøpe. Toppene blir høyere og høyere. Vi slipper også disse uheldige kvartalsrapportene som vi har på Oslo Børs. Det har jo blitt lotto nå for tiden, om man skal sitte til over en kartalsrapport eller ikke.
En ting til: ETH holder seg delvis under radaren - enn så lenge. Dermed er potensialet enorm stor!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.