Eiendom

Redcloud
21.05.2021 kl 11:52 1738

Tror den skal til all time high snart på grunn av dårlig likviditet har den en tendens til enten ligge i ro i årevis og bare betale utbytte eller være veldig volatil når den først rikker på seg. En kurs på kr 300 er innafor dnbs rekkevidde i et best case scenario. Og de har regnet på det tydeligvis. Kom nettopp en ny analyse i går fortsatt med kursmål 220 og kjøpsanbefaling under de råedende forhold. Jeg tror vi er klar for å fortsette der vi slapp når den datt til 80 på grunn av pandemikrakket i fjor. Da var den nemlig på god vei mot 180 ved hjelp av en temmelig bratt stigning på kort tid. Tiden er inne for å blåse alle rekorder. Det er min magefølelse. Så får vi egentlig bare krysse fingrene lene oss tilbake og vente på å kunne si hva var det jeg sa.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.