IKT

tunktee
01.02.2019 kl 23:37 3064

Hei folkens, og takk for initiativet Viking!

Jeg kan bekrefte at vi er fem stykker som har pratet om dette.
De som har fulgt med så at Grantchester og jeg snakket om det tidlig i høst, men det måtte altså sterkere krefter til for å dra det igang! ??

Selv om jeg ikke har stafettpinnen, vil jeg gjerne poengtere at alle er velkommen og at vi som snakker sammen per e-post ikke gjør noe forsøk på å være eksklusive. Der er mange seriøse langsiktige deltagere her, og det er kanskje også noen som har vært med en stund som ikke liker å stikke snuten frem.

Poenget med å prøve å samle spørsmålene i én, eller noen få e-poster, er å avlaste ledelsen i selskapet vårt fra å få veldig mange e-poster med samme eller overlappende spørsmål. Det gir også dem som vegrer seg fra å kontakte selskapet en mulighet til å bli hørt.

Jeg håper og tror at Vikingen også vil sende spørsmål som han ikke selv er enig i. Planen er at vi skal gå gjennom ting per e-post og forsøke å lage et oppsummerene dokument. Det blir kanskje også lagt ut her, eller det vil i det minste bli sendt til dem som Norviking får e-post fra.

For å understreke poenget med dette innlegget vil jeg avslutningsvis si at jeg jeg støtter denne løsningen til tross for at jeg har vært uenig med flere av de kritiske spørsmålene som har blitt stilt til ledelsen. Hensikten er ikke å være enig med hverandre, men å lette litt på arbeidsbyrden for ledelsen (og kanskje legge mer tyngde bak det som blir sendt inn.)

Jeg antar (og legger til grunn) at Vikingen også må skrive i e-posten til ledelsen at spørsmålene ikke nødvendigvis reflekterer hans egne meninger.

God helg fra Bergen :)
TT

Edit: Korrigert de verste skriveleifene :)
Redigert 02.02.2019 kl 15:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.