Industri

Pinox
21.05.2021 kl 23:52 6584

Ja nu blir Endur ikke bare bra, men de er rigget for og bli enda bedre. Lystig lesing fra Q1 rapporten!
Framover blir det mindre opprydding og lagt mer vekt på samspill mellom enhetene(within land-based aquaculture, marine infrastructure and other projects). I første kvartal ble det også brukt ressurser på rekonstruering noe som vi vil se mindre av framover. Og med en ordrereserve på over 2,5mrd nu har Endur nok arbeid framover.
Jeg trur at når Endur klarer og vise til at dem klarer å få inn de store kontraktene framover (The Endúr industrial group is a leading full-service provider of marine infrastructure and aquaculture solutions in Norway and Sweden, servicing both public and private sectors.) vil nok flere fondsforvaltere komme på banen og vi vil se en jevn stigning i kursutviklingen. Og på sikt vil det kanskje komme utbytte.
Det er da vi som investorer får mye igjen for pengene når inngangen er så lav som den er nu.

Jeg oppdaget Endur høsten i fjor og begynte å lese meg opp. Noe fra når de var Bergen Group, men mest om hva som som er plan framover. Og har kjøpt meg inn mer og mer. Og etter min egen oppfatning har de levert på hva som har vært planlagt, jeg er derfor overbevisst om at de vil fortsette med det.

-Pinox

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.