Olje

terningmanden
WEN 02.02.2019 kl 14:46 8688

Kursen i WEN falder og falder mens værdierne stiger og stiger, men hvad sker der i WEN?

Broker Peel Hunt ser WEN op med over 100%, men det kræver en mere synlig ledelse og strategi fra WEN, hvor Mr. Jersing gerne snart må vise sine evner og komme mere på banen med hvilken strategi selskabet skal have i fremtiden og gerne få synliggjort værdierne i WEN.

WEN kunne uden problemer begynde at lave udbytte til deres aktionærer eller lave aktietilbagekøb, men intet sker her.

Informationsniveauet er efterhånden blevet så småt, at aktionærerne og mulige nye aktionærer ikke aner hvad der sker i selskabet. Selv en så lille ting som at lave en opdatering på deres hjemmeside omkring de 10 største aktionærer i WEN er ikke sket meget længe.

Planen med at rykke til London og lave afnotering på OSE var vel at gøre WEN mere attraktivt, men det eneste der er skabt lige nu og her, det er markant faldende aktiekurser og omsætningen på AIM er jo næsten IKKE eksisterende. Jeg ved godt at ting tager tid, men planerne har jo været kendt ret længe internt i firmaet, så der burde være sket mere på nuværende tidspunkt.

De trofaste aktionærer i WEN gennem mange år, hvor jeg er en af dem, kan nok IKKE se Mr. Jersing gøre noget for at holde aktiekursen på niveau med de indre værdier i selskabet , hvor pengekassen inden længe er større end værdiansættelsen i selskabet. Det undre mig i høj grad, hvor lidt aktionærerne har af betydning i WEN, når det er dem der har holdt firmaet i live gennem flere emissioner og også er dem der har taget en risiko i et aktieselskab for naturligvis også at få del i forretningen, når den bliver rentabel.

Umiddelbart kunne jeg få den tanke, at det gælder om at gøre WEN klar til salg for den lavest mulig pris til en større aktør i markedet, hvor vi som aktionærer gennem mange år blot kan se WEN endelig blive en god forretning, men ikke få del i den på længere sigt.

Jeg kan ikke komme på et andet selskab med de fremtidige indtjenings marginer, som er så lavt værdiansat og hvor selskabet er nærmest usynligt. Den fremtidige VÆKST i WEN har også ret gode betingelser og selskabet kunne ret hurtigt vokse sig en del større, som på sigt kunne give en temmelig god forretning.

Håber snart Mr. Jersing og Co. kommer på banen og viser de er deres løn værd, for jeg er som trofast aktionær gennem mange år ved at miste troen på hvad hensigten i fremtiden er for WEN.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.