Grønne aksjer

nemi's
23.05.2021 kl 22:10 4282

Jeg har prøvd å få deg til å forstå at Enevate ikke bruker silangass til noen ting som helst. Ja, Enevate har gjennom årene utviklet 350+ patenter for produksjon av Si-anoder, og flere av dem omtaler forsøk med silan også. MEN DET ER HELT UINTERESSANT!

Jobben min er å være kunnskapsrik. Jeg har for lengst fått all informasjon jeg trenger dirkete fra (også) Enevate. Men siden det er så vanskelig for deg å skjønne det du selv kaller alternativer til bruk av silangass, så refererer jeg heller et intervju med Enevate som en god kjenning av deg hadde her på HO tidligere:

----

"Jeg fikk et litt skuffende svar fra Mr. Bill Blanning fra Enevate på mitt spørsmål om silisiumet deres er i form av silan. Svaret var negativt:"

« Enevate does not use silane in its 4th generation anode or cells. Silane is a poisonous toxic flammable gas that is a controlled gaseous substance. It is sometimes used in expensive chemical vapor deposition processes, such as those used in semiconductor processing. Again, Enevate does NOT use silane in its anode, rather Enevate uses pure elemental and inexpensive silicon particles that make up much greater than 70% of the anode, the remainder being 100% active materials and with no binders. As you know, Enevate's focus is on providing advanced pure silicon-dominant lithium-ion battery technology for electric vehicles (EVs).«

https://finansavisen.no/forum/thread/73198/view

----

Jeg har selv fått en rekke svar i samme duren fra Enevate og andre Si-anode produsenter. Og jeg har advart dere i earbuds-verden.

Og som jeg har forklart deg... Enovix trenger ikke REC til noen ting som helst.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.