Aksjeanalyse

Durham
24.05.2021 kl 16:47 1422

Akkurat nå, og mens argumenter til det stikk motsatte finnes i beste velgående i charts jeg kan fremlegge, så forteller SPX at sannsynligheten for depresjon herifra er lagt død. Dvs at hvert korreksjon funnet ved trappehuset oppover nå er å ta vare på der sekvens av EW3 treffer virkeligheten.

BTC handles ved velkjent sti og i refleksjon av venstre skulder. Hadde jeg sittet med (særlig mye) Bitcoin nå hadde jeg solgt der probabiliteter presenterer for stor risiko - ja den kan stige til over 40k, men når gardinen faller er det ingen som kommer ut.

Ved Tesla er vi snarlig ved å finne ut om de har BTC eller ei. Vi vet ved matematikken hvor sannsynlighetene ligger.

Med SPX krangle 2 års oppside og Bitcoin «about to puke», står elementene ved et veiskille og den ene iferd med å miste all sentiments ledelse.

Er oversikten riktig her og markedet forstått er det mange som nå kommer til å forsøke å kaste seg inn ved flere aksjer som har gjort tegn til utbunningsformasjoner for perioden, og særlig da tenker jeg de grønne. Blir en interessant uke.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.