Offshore

El Gringo
04.02.2019 kl 13:30 1043

Innlegget er slettet av administrator
Ruperto
I dag kl 11:45
231
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Myrseth-Dette-kan-bli-kurstriggere-i-2019
Husker du at jeg fortalte deg i dette forumet da to personer falt på meg? USA begynte nye sanksjoner mot Venezuela, den venezuelanske diktatoren vil ikke gi inn, så dette kan bli utvidet til mer enn et år ... Vi vil se oljeprisen over $ 80 før våren ...
Redigert i dag kl 11:46
Svar
Ruperto
I dag kl 11:55
206
Stille nå at det blir bra? Jeg trenger å kjøpe flere aksjer, jeg tror det tar manipulasjonen her å selge ... hahahaha ... Spøk! Det er ikke noe mer innbydende enn å investere i et miljø ... Logisk og sunt!
Redigert i dag kl 11:58
Svar
Ruperto
I dag kl 12:05
176
Snart Archer på vinnerens side! Den gode tar alltid tid å komme fram, vi er klare! Nå har jeg min egen tråd! Flott!
Svar
El Gringo
I dag kl 12:34
122
Flott, skriv på den tråden. :)
Svar
Ruperto
I dag kl 12:38
111
Flott !
Svar
Ruperto
I dag kl 13:14
34

Archer fortsetter igjen for å få posisjoner, mål 5.5 Kr! Den mest sikre tingen du får med GAP av åpningen om morgenen ...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.