Dagens tema

SCK
04.02.2019 kl 19:04 951

Ser at Sota litt lenger opp her syns Frp er et snålt parti. Jeg syns ikke partiprogrammet til Frp er så mye mer snålt en AP sitt, begge partier har gjennom tidene vist at de ikke alltid lykkes i sine bestrebelser, stortingsflertallet er ofte et hinder i så måte.
Da sitter man igjen med enkeltpolitikerne som liksom ofte skal være partienes skussmål.

Hva med en partileder som rakker ned på en motstanders handlinger, for samtidig å begå nettopp samme handling selv?
Der har vi AP.

Jeg syns Havfruens empati mot en politiker som til de grader er ute og kjøre som Keshvari åpenbart er, bør mer stå seg enn motsatt. For fyren vet åpenbart ikke sitt eget beste. Så får vi håpe at Havfruen med flere, som viser støtte til folk - som så åpenbart ikke vet sitt eget beste, lar sin empati også stryke over alle personer uansett politisk farge i tilsvarende situasjon.

Jeg for min del ville aldri klare det. Som det feilbarlige menneske en er en av.

Redigert 04.02.2019 kl 19:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.