Dagens tema

- Havfruen -
04.02.2019 kl 20:20 930

Her kommer til flere opplysninger mens tråden utvikler seg, min første kommentar var før det kom våpen og russisk rulett med i bildet. Det har åpenbart tilta for fyren, og psykisk helsevern må være eneste løsning hvis han ikke erkjenner seg skyldig. Det er objektivt synd på fyren hvis han er psykotisk - men det betyr IKKE at jeg FØLER det er synd på han for det.

Få fyren innlagt - hva den norske politistaten, som nå har erstattet det som tidligere var en norsk rettsstat, holder på med som sikter psykotiske mennesker, vet ikke jeg. Full offentliggjøring av personlige tragedier er like ille. Det siste utelukkende fordi stakkaren er FRP, og det er kanskje grunnen til at hatpolitiet går så udiskret til verks også.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.