IKT

PSI- Investor
05.02.2019 kl 09:48 1381

Takk for mange gode innlegg, og for at mitt spørsmål er med i mailen!

Angående omsetning for q4 så er jeg nok litt mer nøktern, jeg tenker at selv om det er landet avtaler så består jo 'grunnomsetningen' også av noe og det kan bli feil å legge alle avtaler på toppen. Men det er bare å håpe det beste selvsagt!

Er nokså utkjørt allerede i dag. Det har snødd jevnt og trutt i dagevis, og det var mer enn en uke siden brøytebilen sist var innom gata vår. Nå var snøen blitt blytung etter regn i går, og etter å ha sett hvordan det så ut etter nattens brøytemannskaper i kryssningen mellom gata og oppkjørselen vår fikk jeg plutselig en tanke om å høre på det gamle Pink Floyd albumet The Wall og høre om det ikke er noen hentydninger der til Statens Vegvesen og øvrig brøytepersonell...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.