Dagens tema

Risk-reward1
05.02.2019 kl 11:47 846

Jeg har da overhodet ikke skrevet at han ikke kan linkes til til Frp!
Selsvagt er han linket til Frp, men det er ikke det eneste. Spm er om hans adferd har noe med opphavet å gjøre?
Og det trengs ikke 50 sider for det. De har med seg en kultur der navn, klan og kaste har ALT å si for dine muligheter, der egen vinning og korrupsjon er det vanlige. Der vold, også mot kvinner, er en korrekt måte reagere på, måten å forsvare "ære" på. Der kvinner, vantro og homser er annenrangs mennesker, lite eller ingenting verdt. og det hele er basert på en "religion", langt mer en ideologi, som baserer seg på frykt og kontroll over mennesket. Dette er kulturen, dette er bakgrunnen, dette er opphavet for de aller fleste muslimer i den arabiske verden.
Og du og slike som deg er ivrige forsvarer av at denne "religionen" skal ha full frihet til å spre seg!

Magazaki kan anse dette som et svar også til han. For forskningen viser at 2. og 3. generasjon blir mer ekstreme enn deres foreldre var og er. Norges største moskè er forkynnere av ekstremt tankegods. Desto mer naive dere og samfunnet er, desto verre vil det bli. ALLE land i Europa har vist oss dette.

Jeg anbefaler alle dere "Godheter" til følge følgende på FB og Insta, for å få et enkelt bilde av det hele.
ex-muslims of Norway, Shurika Hansen og Espen Goffeng.

RR

Edit
La meg legge til også Ninrock Etnestad

Dere "godheter" tror kanskje de risikerer sine liv, har hemmelige adresser og voldsalarmer fordi de kjemper en kamp mot vindmøller??
Våkn opp!
Redigert 05.02.2019 kl 11:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.