Aksjeanalyse

Durham
09.06.2021 kl 20:25 2064

Upup

No. Ikke om tellingen står riktig. Først, om du leser meg men ikke har lest meg tidligere så går du selvfølgelig til dypdykk på Internett og leser deg opp om Elliott Wave og T theory, og ellers alt annet du regner jeg kan men ikke skriver om. Hvordan ellers skal du kunne forstå hva jeg skriver? Om jeg skulle forklare i detalj alle trinn kommer jeg ingensteds men blir heller stående stedet hvil som de aller fleste her inne. Som du ser går det her heller fort. Det er som hvorfor skulle noen ta deg inn i Fremmedlegionen om du ikke klarte krava her hjemme? Om du gikk i bokseringen kan du ikke mene du skulle vinne en kamp mot en tittellvinner sånn uten videre. Så hvorfor skulle du tro det minste å kunne tilegne kapital i et åpent marked mot andre som gjør det konstant, uten å vite hvordan?

Nei, Questerre står ikke foran Elliott Wave 3 (altså EW3 opp). And why? Cause, EW2 er langt fra over. Hvordan vet vi det? Jo fordi hva er EW2 lagd av? Hvordan er den konstruert? Vel, åpner vi opp Upup så finner vi tre mindre bølger inni, og fordi EW2 er korrektiv til trenden er den ‘som regel’ konstruert av en a,b,c. Og ‘a’ er konstruert av 1,2,3,4,5., ‘b’ av abc, og ‘charlie’ av 1-5, eller av abc noen ganger. Get it? Så EW2 laget av a,b,c - alfa laget av 1-5 bølger hvor Questerre aksjen nå sannsynligvis står ferdig med 4 av alfa av EW2 - det betyr Upup (og jeg vet du vet dette og bare erter meg), at etter 4 kommer 5, som den alltid, alltid gjør Upup. Det var T-skjeen seg tenker jeg Upup - don’t bloody well do it again. Du blir jo ranet ved første forsøk når forum nå vet du ikke kan noen ting. Vêr heller stille om slikt og gå og les en bok. På nettet.
Redigert 09.06.2021 kl 20:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.