Olje og energi

robkal
12.06.2021 kl 09:39 3644

Jag förstår att det är många som sitter tungt inne med stora förluster, jag tog själv ett stort tap för nästan 3 år sedan.
Det har blivit prata om innan och dra ihop 10% av aktionärerna och ställa de mot väggen.. för info osv, men det är väl inte så lätt med tankt på att de inte opererar här i norden med ett kontor. Enda är väl Mimmi

Gick in på interoil.no och hittade detta.. hahaha lite kul faktiskt ;)

"ANTI-CORRUPTION

Interoil promote and value transparency. We conduct our business with integrity and in compliance with all applicable laws and regulations.

The Interoil policy is zero tolerance for corruption, both in the public and private sectors.

Interoil will prohibit bribery in any form whether direct or indirect.

Our Anti-Corruption Policy sets out principles and rules that apply for Interoil Exploration and Production ASA and all its subsidiaries."

Men oss aktionärer hade dom inga problem med och köra över och göra som de vill med.. dax att vi gör ngt som det har blivit sagt innan.
Jag ställer mina aktier för disposition, de få jag har kvar.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.