Olje og energi

singboss
15.06.2021 kl 09:58 2327

Det er masse utsettelser i selskapet og store utfordringer generelt i Sør-Amerika. Veldig lett å dømme noe nedenom når man ser det synker, det klarer jeg også fint. Dersom produksjonen er relativ lik det den har vært de siste årene så burde en oljepris 40 vs 140 ha mye å si for aksjekursen uavhengig av nye hull eller ikke. Den er ca 3,5 slik jeg ser det. Er de avhengig av nye hull for å opprettholde produksjonen, vet du det eller har finlest om det? Vil nye hull bare være nødvendig for å øke produksjonen? Det burde man ihvertfall si noe om før man påstår at 40 dollar eller 140 dollar har null å si. Men jeg er er ingen aksjemegler, matte-geni eller en generell guru. Ikke kjenner jeg selskapet godt nok til å tenke at de mer eller mindre tapper selskapet for midler eller driver tilnærmet ulovlig virksomhet, slik andre i tråden har påstått. Men i Sør-Amerika generelt er det jo masse galskap og kriminell virksomhet så et selskap som holder til der må nødvendigvis bruke noen tøffe midler de også.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.