Olje

mimsa
07.02.2019 kl 17:20 2619

Dette ser mørkt ut. Hvorfor kjøper ikke North egne aksjer. Her har de hatt mulighet til å handle på nedre halvdel av 1.70tallet i snart 2 måneder. De har hatt 150millioner disponibelt i lang tid. Hvorfor handler de aksjer i andre selskaper. M.a.o de ikke kan ha tro på eget selskap. Vi har sett aksjen på rundt 1.80 tallet siste 3 ukene og nå begynner den å falle igjen. Vi kommer ikke til å få resultatet av klagen til futen på mange måneder enda. Med elendig utvikling på Reach og TXP i Q4 og i januar tror jeg vi raser under 1.50 ved resultatframleggelse 27 februar. Siste oppdatering om mye papirarbeid vedrørende skattesaken forsto jeg lite av, men med et så håpløst styre og en så kuet daglig leder er det vel ikke annet å vente. Odi1, tror vi skal være fornøyd med 0.25kr i utbytte. Jeg har klart å halvere beholdningen min siste 10 dager, og solgt meg ned med et snitt rundt 1.77. Trist som fan!!!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.