Dagens tema

Risk-reward1
07.02.2019 kl 19:21 232

Jeg registrerer at det blir for vanskelig å holde seg til ts`en for "godhetene" her........... Ikke noe overraskende i det! :)
De klarer rett og slett ikke forstå at plagget er kontrollerende, undertrykkende og kvinnefiendtlig, fra en hatefull, rasistisk ideologi.

"- Dritt-parti
Himanshu Gulati (20) har klart å overbevise hele familien om at de bør stemme Frp.
- De var ikke så politisk aktive, men når jeg fikk forklart hvordan det henger sammen ble de overbevist, sier Gulati.

- Jeg er misunnelig. Min far er rød og stemmer nok heller SV. Men han har alltid hatt respekt for at det jeg driver med. Flere familiemedlemmer ringte meg under hijab-debatten og sa «at de aldri kommer til å stemme drittpartiet Frp. Men i hijab-saken har dere helt rett», forteller Keshvari."

La meg gjette at det eneste "godhetene" fikk med seg over er "Keshvari"?

RR

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.