Transport

CC
07.02.2019 kl 22:04 1591

Gevinst vil de ikke gå ut med. Sannsynligvis fordi den ville skuffe markedet. Det er ikke gevinst på gamle 787 men trolig små 2 mill dollar pr Neo når de selges to og to. Problemer med salg av fremtidige leveranser er at dette må godkjennes av Airbus. Hvorfor skulle de la NAS få en fet gevinst når NAS ikke ønsker å bruke Airbus som leverandør fremover?

Jeg synes Kjos burde bruke tiden sin på å rette opp det synkende skipet og slutte å febrilsk forsøke å bulle opp kursen. Mannen har bygd et stort selskap og gjort mye bra men også kjørt selskapet når brudd med lånebetingelser to ganger i løpet av et år. Og, det å høre på Kjos sine lovnader har gjort deg fattig de siste to årene. Tallene taler for seg selv.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.