Olje

mimsa
07.02.2019 kl 23:12 2434

Grunnen til at jeg jeg sier "hver gang jeg selger" er at det er vanskelig å få solgt store poster med en vanlig daglig omsetning på langt under 100.000. Dvs at man må legge ut små poster hver gang, som fører til mange salg. Det er bedre å få solgt ut på mellom 1.75-1.80 nå, og så å ha muligheten å kjøpe tilbake på under 1.50 etter resultatframleggelse Q4, for så å håpe på et positivt utfall av skattesaken senere. Selv om jeg legger godviljen til kan jeg ikke fatte hvordan de skal klare å komme opp med noe positivt for Q4. Det eneste positive jeg kan se er at de betaler ut utbytte, for så på sikt å legge ned selskapet når skatteoppgjøret er ferdigbehandlet og aksjeposter i andre selskapet er avhendet. Hvorfor skal Onarheim og Sædberg bestemme hvor våre penger skal investeres. Dette kan vi gjøre like godt selv, uten å ha en kostbar administrasjon å gjøre det for oss. Våkn opp!!! Gutta på Tjuvholmen driver ikke veldedighet. De tar seg altfor godt betalt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.