Transport

TomW
08.02.2019 kl 08:45 1155

Har de indikert noe gevinst? Det har jeg ikke fått med meg. Eneste jeg har lest rundt gevinst er uttalelser fra visse analytikere og "flyeksperter" som følger bransjen. De har vært innom at gevinsten ligger i størrelsesorden 3-5 mill dollar uten at jeg vet om dette er korrekt eller ei. Men hvis man kun ser på den generelle prisstigningen på produktet fra 2012 til idag så ligger denne ca 20% over grunnet etterspørsel. Så har det ihvertfall blitt sagt at Nas fikke meget god rabatt, utover hva som er normalt på store ordrer, grunnet omstendighetene i 2012.

Uansett så må nok Nas gi fra seg noe av denne gevinsten i en JV, men det burde fortsatt være rom for at de sitter igjen med en vesentlig sum. Vi får se

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.