IKT

Idav
08.02.2019 kl 14:14 2798

Hei Strongere
Ja nå er det en stund siden jeg har skrevet på siden, men følte at jeg måtte si et par ting.
Begynner å miste litt tålmodighet egentlig i dette selskapet. Har vært i dette selskapet i fra tidlig 2000 og har vel ikke akkurat tent de store pengene.
Merkelig at interessen for strong er så liten for de vi omsetter jo for noen kr og har jo også blå tall i boka. Det er jo mer enn man kan si om ganske mange andre selskap på børsen. Der er det stort sett emisjoner og tap , men aksjene går for det ( merkelig ????). Sitter nå ganske tungt med SP og ikke lett å bli kvitt disse eller uten at man må gi de bort da. Håper i alle fall at det kommer noe matnyttig på Q4 nå, ellers er jeg redd for at vi faller enda mer.
Samt den satsingen vi har gjort i Østen har jo ikke akkurat bert noen store frukter eller og vi har jo vært der en stund.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.