IKT

Grantchester
08.02.2019 kl 17:19 2684

Just, du er inne på et viktig moment. Produktene har et enormt potensiale, i eksisterende, oppplagte applikasjoner men også nye applikasjoner, men og det er et stort men, man må ut til distributørene og sluttkundene og demonstrere, forklare og selge produktene. Man må ha en kontinuerlig dialog med kundene til den oppdager selv behovet. Kunden sammen med selgeren kan også komme på andre nye behov/applikasjoner for samme produktet med noen små modifikasjoner. Nøkkelordet er kontinuerlige gode kunderelasjoner. Mitt spørsmål, og jeg har løftet det her tidligere, er hvor gode er STRONGs salgsteam til å utføre disse oppgavene ? Salgsteamet bør bestå av flere meget språkmektige superselgere som reiser verden rundt og besøker sluttkundene samme med distributørene. Selgerne bør ha totaloversikten over alle produktene i mest mulig detalj, fordi samme kunden kan ha behov for flere av STRONGs løsninger. Salgsteamet bør ledes av en overordnet salgs og markedsføringsansvarlig for alle produktene/markedene. Det høres enkelt og logisk ut men verden er full av teknologisk suverene produkter som aldri nådde høydene de fortjente. Hovedgrunnene har som regel vært at man ikke skjønte/grep tak i markedet og mulighetene.
Redigert 08.02.2019 kl 17:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.