Farma

Sunnyboy
25.06.2021 kl 22:48 4329

vedkommende eier aksjer i ABT og setter kursmål på et selskap og det er innafor i hva manipulasjon av kurs skal være. Dette er det en ifra aksjeanalyser via nettavisen som skriver og alle vi amatører hopper etter . Sjekk tilbake i tid av hva forfatter av dette innlegget har gjort det siste 9mnd og dere vil alle se at vedkommende har eier interresse i alt som har blitt skrevet om .....? . Stiller spørsmål her: E dette enn form for manipulasjon av kurs,eller er jeg veldig dum iforhold til hva jeg skal tru på. Jeg er ny på aksjemarkedet, men noen som er analytikerer og setter kursmål........tar de fingern i været og håper på medvind !?.'Kan vi stole på dem eller er det egen vinning og grådighet som styrer ! Lurer på om det bare er jeg som tror dette , tar gjerne imot svar på dette!
Redigert 25.06.2021 kl 22:55

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.