IKT

Møyfrid
10.02.2019 kl 17:55 1098

Forøvrig klarer jeg ikke helt å slippe dette med sertifisering.

Mastercard startet "sertifiseringprosessen" i Desember 2017, og slik jeg tolker det var dette ok i Mai 2018.
Samtidig sier verdenslederen følgende: "selskapet skal i gang med pilottesting av kontaktløse kort, og regner med at dette vil gå enklere og raskere.

– Det er ny teknologi, og det er hele tiden nye utfordringer man må gjennom, men vi regner med det går raskere nå, ettersom vi allerede har vært gjennom prosessen på kontaktbaserte kort"

Så poster verdenslederen i Januar 2019 en reklamevideo fra Mastercard som i følge dem viser et 100% fungerende kort med contactless. Slik jeg tolker det er videoen fra Juli 2018, ca 10 uker etter de skulle starte testingen.
Hva er 100%? Skal vi anta at det da er sertifisert? Hvorfor har vi ikke sett eller hørt mer om disse kortene? Eller fått en melding om at sertifiseringen faktisk er ok?

Korriger meg om jeg tar feil.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.