IKT

Møyfrid
10.02.2019 kl 19:58 1028

Verdenslederen sier ar kortene som NÅ (02.05.18) sertifiseres er kontakt, men at det vil gå raskere med kontaktløst ettersom de allerede har vært gjennom prosessen på kontaktbaserte kort.

Ok, så nå har det altså gått omtrent like lang siden kontaktkortene ble "sertifisert".

Det eneste som har skjedd i mellomtiden er at verdenslederen så sent som Januar 2019 gravde frem en gammel reklamevideo som viser et 100% fungerende kontaktløst kort.

Ja, hvis vi ser bort fra at Fing kjører pilot i det markedet som så langt har betydning, i regi av Mastercard.

Jeg syns det er merkelig, jeg syns det mangler informasjon og jeg syns informasjonen er uklar. Men, det nærmer seg Q4, og da får vi nok alle flere svar. Ikke minst om volumet til det så lang ikke identifiserbare kortet til "Fransabank".

Spennende tider!
Redigert 10.02.2019 kl 20:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.